FAQ
Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor prezentate pe site-ul www.ZIZIMALL.RO  implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Pentru a fi informat despre toate conditiile de utilizare ale acestui site, va rugam sa parcurgeti toate sectiunile urmatoare.  

  
Expedierea coletului! 

Livrarea se face in termen de 1-5 zile 
Livrare pentru îmbrăcăminte, încălțăminte 1-2 zile 
Livrarea produselor de uz casnic, electrocasnice, electronice, casa și gradina 2-4 zile 

Costul de livrare, in valoare de 20 lei,este suportat de catre destinatar! 

Ai transport gratuit la comenzi mai mari de 200 lei! 


•         Cum plătesc? 

Plata se poate face: - în numerar, la livrare, sistem ramburs sau online cu card vă rugam să selectati aceasta optiune in momentul comenzii; un reprezentant,  se va ocupa de toate detaliile astfel incat comanda dvs. sa fie livrata in cel mai scurt timp. 

CONDITII DE RETUR 

Dorinta noastra este ca produsele pe care vi le oferim sa fie in deplina concordanta cu nevoile dumneavoastra. 

Conform Ordonantei nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se pot returna in 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
 Zizimall.ro are obligația sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului returnat, pe baza formularului de retur sau a notificarii trimise pe email la adresa mai sus mentionata, completate de catre client. In formularul de retur / notificarea scrisa se completeaza datele si contul bancar al titularului.
Cheltuielile de expeditie, in cazul returului, vor fi suportate de catre consumator.
Suma inapoiata clientului cuprinde toate sumele de bani primite de vanzator de la client pentru produsul respectiv, inclusiv costurile initiale de transport, daca este cazul. Toate produsele returnate pentru care se returneaza suma integrala inapoi trebuie să fie într-o stare perfecta, fără urme de utilizare vizibile si cu certificatul de garantie in original. 
In cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului. 

Produsele se vor returna la adresa punctului nostru de lucru din Bd. Unirii, nr 27, bl.15, parter. Sector 4, București. 

Taxa retur 20 ron. 

Iti punem la dispozitie doua modalitati de expediere a coletului : 

• Ne poti solicita sa trimitem noi curierul pentru ridicarea coletului.Suma de 20 lei (taxa de curier) va fi scazuta din suma totala care trebuie returnata. 

• Poti alege o alta firma de curierat suportand costul transportului ,achitand taxa de expediere colet!


   SCHIMBAREA PRODUSELOR 

  

În cazul în care doriţi alte produse (modele sau marimi) decât cele pe care le returnaţi vă putem ajuta în limita stocului real disponibil al depozitul nostru. Taxele de transport sunt suportate de catre dumneavoastră.

Important!!!
Daca pretul produsului pe care il doresti in schimb este mai mare, vei plati diferenta de bani ramburs, cand va ajunge curierul cu produsul la schimb.


GARANTIA PRODUSELOR 

Condiţii şi norme de garanţie:


a. Constatarea deficienţelor, a naturii şi cauzelor acestora se face de reprezentantul vânzătorului, de la punctul de lucru de unde a fost achiziţionat produsul. 

Remedierea deficienţelor constatate, înlocuirea produselor pentru care repararea acestora nu este posibilă, respectiv restituirea contravalorii produselor achiziţionate în situaţia în care măsurile de reparare sau înlocuire nu sunt posibile (în ordinea menţionată) se efectuează de către unitatea vânzătoare.  

b.   Garanţia îşi pierde valabilitatea în caz de: 

 - folosirea/utilizarea/instalarea incorectă/defectuoasă/neconformă cu instrucţiunile de folosire/utilizare/întreţinere livrate împreună cu produsul; 

 - folosire abuzivă - se consideră folosire abuzivă şi schimbarea destinaţiei produsului 

 - în cazul intervenţiilor neautorizate; 

 - pierderea sau deteriorarea certificatului de garanţie. 

c. La solicitarea remedierilor produsului în termenul de garanţie se prezintă: 

 - certificatul de garanţie original; 

 - bon de casă fiscal, factura fiscală şi chitanţa sau ordinul de plată (dacă este cazul), în copie. 

❗Pierderea certificatului de garanţie şi documentelor de achiziţie generează pierderea garanţiei.❗ 

d. La solicitarea acordării garanţiei, produsul trebuie sa fie prezentat împreună cu toate accesoriile acestuia şi, în măsura în care este posibil, în ambalajul original (fără a fi o condiţie obligatorie). 

SUPORT CLIENTI 

Daca intampinati orice probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email , puteti solicita conciliere suplimentara la telefon............. sau ne puteti scrie pe adresa [email protected]
Whatsg